سرقت ۱۹ هزار دلاری  پزشک زن متخصص در بیمارستان مشهد-راهبرد معاصر

سرقت ۱۹ هزار دلاری  پزشک زن متخصص در بیمارستان مشهد

یک پزشک زن متخصص در یکی از بیمارستان‌ها طعمه خود را به مرکز درمانی کشاند و با بیهوش کردن بیمار ۱۹ هزار دلار از او سرقت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرونده هنگامی در دسرای عمومی و انقلاب مشهد گشوده شد که شب پنجم اردیبهشت زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبری در بی‌سیم‌ها پیچید. مرد جوانی مدعی بود در یکی از بیمارستان‌های مشهد با تزریق دارو بیهوش شده و یکی از پزشکان متخصص ۱۹ هزار دلار ارز دیجیتال وی را از طریق گوشی تلفن همراهش سرقت کرده است.

با اعلام این خبر، بلافاصله گروهی از نیرو‌های گشت انتظامی عازم بزرگراهی در جنوب مشهد شدند و مهر تایید بر درستی این خبر زدند. بررسی‌های پلیس با توجه به ادعا‌های جوان ۳۰ ساله نشان داد: «م-ح» (شاکی) به دنبال اختلافات خانوادگی و مالی فریب نقشه‌ای شیطانی و خطرناک را خورده و در یکی از بیمارستان‌های مشهد هدف سرقت قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا که به یکی از پزشکان متخصص مراکز درمانی مشهد گره خورده بود، این پرونده با دستور مقامات قضایی به شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شد تا واکاوی ماجرا به یکی از قضات باتجربه سپرده شود.

اینگونه بود که با دستور مقام قضایی پزشک زن دستگیر شد و ساعتی بعد مقابل میز عدالت ایستاد و راه انکار را در پیش گرفت. در همین حال شاکی پرونده درباره چگونگی این ماجرای رمزآلود گفت: من بیماری میگرن دارم و دچار سردرد‌های وحشتناکی می‌شوم تا حدی که تاب و توانم را از دست می‌دهم به همین دلیل همواره در جستجوی راهی برای درمان بودم که از این وضعیت نجات یابم تا اینکه مدتی قبل یکی از بستگانم که به عنوان پزشک متخصص در بیمارستان مشغول فعالیت است، به من پیام داد داروی کمیاب میگرن را پیدا کرده‌ام. او با پیام و تماس‌های مختلف این موضوع را پیگیری کرد تا سردردهایم با تزریق آن دارو روند بهبودی را طی کند.

من هم که نمی‌دانستم چه نقشه‌ای در پس این ماجرا نهفته است، به طرف بیمارستان تخصصی به راه افتادم و شب هنگام وارد مرکز درمانی شدم. در این هنگام خانم دکتر به سراغم آمد و با همدستی فرد دیگری که همراه وی بود، دارویی را به من تزریق کرد که اول گیج شدم و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی به خود آمدم، دکتر گوشی تلفنم را داد و من دقایقی بعد متوجه سرقت بیش از ۱۹ هزار دلار ارز دیجیتالی شدم. ا

ین بود که به درگیری با خانم دکتر و همدست او پرداختم و از آنها خواستم دراین باره توضیح دهند، اما خانم دکتر برای جلوگیری از آبروریزی مرا سوار خودروی شخصی خودش کرد و برای آنکه دیگر کارکنان و همکارانش در جریان این حادثه تلخ و هولناک قرار نگیرند مرا از بیمارستان خارج کرد و به سمت بزرگراه جنوب شهر به راه افتاد.

اما هنوز هوشیاری کامل خودم را به دست نیاورده بودم که مرا در نزدیکی منزلمان رها کرد. من هم در همان دقایق اولیه بامداد (۳۰ دقیقه بامداد) با یکی از تاکسی‌های اینترنتی تماس گرفتم و خودم را به منزل رساندم و سپس ماجرا را برای برادرم بازگو کردم و با همراهی او به کلانتری رفتم و از خانم دکتر شکایت کردم چراکه او بعد از بیهوشی من، تصویر چهره‌ام را با گوشی تلفن اسکن کرده و از این طریق بیش از ۱۹ هزار دلار را از کیف دیجیتالی به حساب خودش واریز کرده است.

در همین حال پزشک مذکور که با دستورات ویژه قضایی و توسط عوامل انتظامی بازداشت شده بود، به انکار سرقت ۱۹ هزار دلاری پرداخت و گفت: اگرچه من با شاکی که از بستگانم است اختلاف دارم، اما او خودش به بیمارستان آمد و طلبی را که داشتم به من پرداخت کرد، به همین دلیل ادعا‌های او درباره تزریق دارو را قبول ندارم.

از سوی دیگر قاضی شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور داد زوایا و ابعاد مختلف این ماجرای با بررسی دوربین‌های مداربسته و همچنین رصد‌های اطلاعاتی مورد بررسی دقیق قرار گیرد. طولی نکشید که اسناد و مدارکی با بهره‌گیری از راهنمایی‌های مقام قضایی به دست آمد که بر این رخداد مهر تایید می‌زد.

به همین دلیل خانم دکتر متخصص با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد تا این پرونده مراحل دادرسی را طی کند. / خبرآنلاین

کلمات کلیدی: سرقت مشهد پزشک
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده